Friday, August 31, 2012

Why now?

Yesterday sangat lah disaster. Why sbb I'm about to break off suddenly my ex text me, he want to be together again. He asked we whether if I can be his girlfriend back. And I was so shocked! Dah la tengah cerita dengan kawan how to solve my current problem. Eceh macam lah masalah besar :P So waktu siangnya he (so-called bf) call me early morning, but I did not picked up. Sbb tido lagi. Then he text me a good morning msg, still i did'nt reply :P Then tengah hari he called. He asked me why did'nt pick up the phone and text him, apa lagi fikir alasan lah. Sidai kain lah apa lah. Tapi mmg tengah buat kerja pun. Tak kan nak cerita detail kot kat dia. Lepas tu dia ajak keluar nk celebrate birthday A. Dia belanja mcd tapi aku malas nk keluar, actually maluu hahaha and not ready of course. Then dia tanya bila nk pegi shah alam, ckp lah 7 or 8 ni. He mention that his birthday is on 6th . Alamakkk!!! So kalau boleh he wanna meet up la on his birthday! Grr! Pastu aku pun jawab lah tak tahu la apa la busy la. Pastu dia dengan kecewa ckp tak pe lah.. then, he asked tak kan tak boleh bagi masa sikit kot. And I was like hmm tgk lah, tgk lah mcm mana -.- Kill me now!

So tadi  mama ajak keluar. I've been waiting the mum daughter day out hehe. Tapi Helmi and Adik ikut sekali so mcm tak dapat juga lah nk cerita kat mama. Then we went to Johnny's for breakfast. Sbb kitaorg keluar rumah pukul 10 lebih macam tu. Makan makan makan, tiba tiba adik  nk keluar jap pegi mana tah, So ada mama, me and Helmi. At that time aku pun cerita lah kat mama, so Helmi pun dengar and tak habis2 tanya siapa that guy. Habis semua org yang datang open house dia teka! haha. "Yang dua orang tu eh?" Yang tu eh yang ni eh? hahhaah kelakar pulak. Mama pulak, siapa? siapa? Aku ckp lah mama tak kenal. Then mama mention my crush name! and I was like duh! dia dah ada girlfriend la mama... :( Pastu mama ckp mama pun mcm perasan dia mcm suka kat kamu. Aaaa! Berbungan kejap hati hahah :P Then Helmi sampuk aku rasa semua yang datang tu macam suka kat kau je. Aku tgk cara diorang pun mcm dah tahu. HAHHAHA Helmi, ko gila? Ye lah mama and Helmi ckp macam tu sbb yang datang pun semuanya LELAKI. Most of my friends are boys! Girls pun ramai. Aku ni kawan je dgn sesiapa pun. Tapi yang girls ni tak datang sbb ada kerja lah apa lah. So tulah ceritanya. And and I have friend, a boy. We're close and dah kira bestfriend la. So bila cerita kat dia, dia mcm membantu, tapi at the same time cara dia cakap tu macam dia pun suka kat aku. *bukan nk perasan tapi betul!* Mama pun cakap macam tu. Hah sudah! Sekarnag tiba tiba saham naik pulak! :P Jadi aku ni ramai jugak lah peminat hahaha, bukan itu nak di banggakan it just tak sangka la. Ingat selama ni tak de org suka or tak de orang nk ambil tahu pun.

So girls percayalah sebenarnya ada orang yang rindu, suka, or teringat kat kita :) Don't worry! :) Till then byee :)

No comments: