Friday, November 25, 2011

We miss you burn! Get well soon!


four of us. Ijat dpt jaga burn satu malam! :)


I love you kakak!




I know you're storng kakak! Be strong!


Ada gaya ibu tak? hehe ank sedara burn :) Dikcha!


The cute kids! Comel gilaaa!


Comel kan! Semua comel!




Friendship. Always there for you..



Selasa lepas ialah hari keputeraan suktan johor, jadi kitaorg plan pg visit burn di hospital seremban. Bertolak hari isnin lepas kelas, then balik selasa. Burn keadaan burn semakin baik. Alhamdulillah, at first pemberat dia 5kg now dah 7kg. Doktor ckp tulang dia pun dah semakin lurus.

Walaupun ko tak berasa kitaorg burn sem ni. Kitaorg akan doakan semoga ko ceoat sembuh dan sihat seperti biasa, amin. Selalu kita berempat kan. Now dah bertiga. Nanti ko sorang2 jgn fikir benda lain. InsyaAllah ko ok.Aku tau ko boleh buat. Mungkin semua ni ada hikmah. :)

Waktu first visit hari tu, bila ko ckp aku tak de next sem, nanti aku sorang2. Hmm tak tahan doh, bertakung air mata, ko la nangis2 hee. Tak pe burn walapun kitaorg habis dulu insyaAllah ko kena kmuat semangat! Kitaorg sokong dari belakang! :) Rindu ko sgt2, nnt siapa nk ajar aku! nnt aku nk story pasal crush aku macam mana? Aku doa supaya ko sembuh seperti biasa, aku selalu doa. Amin. Be strong burn! We all love and miss you!!!!! :(

p.s Burn kakak. Me adik. Yes selalu perasan adik :)

2 comments:

Anonymous said...

Yana! Ni kwn yana yg accdnt tu ke? Masa ni kan, dobot pun g melawat senior dobot, kak maznie. Ingat tak? Huhu. Die ade ckp, bdk part 6, dak dbs accdnt, wad depan. tp, mcm tk kan kita nak pergi. tk knal. rupanya, kwn yana. dia duk nilai eh?

Journalist said...

Oh ye ke. A'ah ni kawan yana. dia ddk ulu bendol. Kak maznie sape eh? tapi ada senior juga pg melawat kawan dia kat wad lelaki rasanya, dia baru lepas operate. ohh tak pe, tapi kalau terserempak hari tu bole lah pg tgk dia sekali :) so senior dobot sakit apa?