Thursday, September 12, 2013

Back to basic

Hello, I'm back to school haha!

Second day dah kena start menjual for ENT subject. Hmm kelam kabut ha. This semester I have lots of work to do. Dengan research nya, berniaga, visual merchandise, and all. Harap-harap dipermudahkan, amin.

Kolej, I'm the only one yang dapat kolej in my class (my batch) and yang lain duduk luar. So macam sorang-sorang jugak la kat dalam ni. Tiap hari kena naik bas, but thank god, Atira bagi tumpang hehe sebab dia duduk luar and bawa kereta. Thank you!

Oh one thing I'm going to use this blog for E-commerce subject! I have to update once a week and the lecturer will check every week. Haa malu la nak cerita pasal personal kat sini kan. Bukan apa malas nak buat baru so guna yang ni je lah. Kalau ada terlepas geram or tercerita pasal personal tu paham-paham je la. Teenager kan hihi :p


Okay got to go! bye!




p/s: Harap ignore entry entry yang sebelum ini, thank you! :p

No comments: