Sunday, May 1, 2011

Today video

video

Yg dera ketam suruh jalan tu bukan saya ok. hehe sorry excited skit. Sbb tak payah pg tengah laut, air paras dagu or lebih skit pun dah boleh dapat ikan, udang macam gambar di post bawah. Best! :D
Tak mustahil lah org yang kurang berkemampuan masih lagi boleh meneruskan hidup, yang duduk kat area pantai, kalau tak nak pg tengah lauh dekat-dekat pun dapat ikan. Nak tak nak je. Subahanallah.. Saya sangat lah bersyukur dengan kehidupan sekarang, anddd i loveee Kuantan/Batu Hitam!!! hehe Korang dapat makan ikan fresh? hehehe alhamdulillah :)

No comments: