Saturday, December 18, 2010

Lama tak update!

Hye semua amacam? cuti best! Alhamdulillah cuti kali ni diisi dengan banyak kerja, tak de lah makan online tidur. Hehe Oh cakap pasal result, ya Allah berdebar gila ah, tuhan je yang tahu. Pastu dah ramai sangat org duk post pasal result, aklu pun pi lah buka. Alhamdulillah semua lulus. DL tu belum lah lagi, insyaAllah coming soon! hehe dan saya pun tak sangka costing yang saya duk takut sangat tu pun lulus, alhamdulillah dapat b- lagi. Fuhh lega gila. Syukur sangat. Pointer pun alhamdulillah sekali lagi menaik every sem.

Tahniah kepada yang lain juga lulus, pointer naik dan dekan. Yang saya tahu dekan every sem ialah shila shaillah. Mungkin ada juga yang lain. tahniah kepada dia! apalah rahsianya eh? kongsi skit ;)

Em eceh nak buat special thanks skit kat kawan-kawan yang banyak membantu, mention nama lah hehe Farah Nur Suhada, Izzatul Nadia, Maria Ulfah, Nuru Hidayah, Nur Fatihah, Zulfika, Nur Atiqah, Nur Ashikin, my roomate, my parent, classmate, wingmate, kimpspart1, family yang mendoakan , kawan-kawan yang bagi sokongan dan Allah SWT. Terima kasih banyak-banyak semua. ;)

No comments: