Sunday, September 26, 2010

Yow!

Saya di rumah! Hehe mesti org cakap balik lagi, tipa-tiap minggu balik. Hmm alah bukan saya blik rumah boyfriend ke or jumpa boyfriend. Saya balik rumah saya sendiri jumpa keluarga. haha :P

Hari ni ada open house kat Segamat rumah kawan saya Ijat. Tapi tak dapat pergi, sebab balik. Sorry Ijat! Tadi saya pergi orang kawen, oakai jubah maxi. Hadia dari aunty saya Cik Ros! Terima kasih. Mula-mula malu nak pakai, tapi lantak lah apa org nak kata. Mulut org tak leh nak tutup. Cool sudah kan.

Ok saya nak cari maxi dress. chewah nak pakai dress lah pulak ishh. Tapi susah nak jumpa dress plain. Dekat forever 21 ada, tapi bajet belum cukup lagi, y elah repair handphone dah rm120 seluar dah beli 2. Hold dulu ;)

Hari Selasa hari tu saya baru lepas meeting for Business Communication subject. Semuanya berjalan dengan lancar. Alhamdulillah. Next ada interview kerja pula. oh ni yg takut skit hee.
Ok lah nak tidur dah. Esok nak balik Segamat dah :(( Bye!

No comments: