Tuesday, June 1, 2010

Mereka mengembirakan saya!!





















Hari ni Dinie ajak keluar dengan mizi. Jadi saya pun ajak lah Lina untuk teman saya. Terima kasih Lina!! Em lepastu pada masa yan gsama Zakaria pun call ajak minum2. Tapi saya dah ada janji temu dengan Dinie. Lepas itu saya pun cakap lah tengok lah macam mana kalau jumpa jumpalah kan.

Sekali sampai sampai pukul 6, tengok tengok Hadie dan Zakaria dah ada kat situ, haa segan lah saya dan Lina ni. Kitaorg pun duduk dan minum2 sambil snap-snap gambar. Camera salah setting, gambar blurr hmm sayang! Lepas tu kami ke pantai! Wah seronok sangat, duduk berborak dengan diaorang tak kering gusi! Nak nak Hadie dengan Zakaria. Lawak gila! Hahah rindu korang semua. Nasib baik si Dinie ni sporting. Masuk je dengan semua orang. Oh special thanks to Tarmizi sebab belanja kitaorang minum! Sayang korang semua.

3 comments:

lissy said...

whooaa bestnya makan tepi pantai
pantai mana ni?

oh ya
yana, kirim salam mizi eh.
hehehehe

DiNieezyANe said...

LIKE THIS! haha

Journalist said...

hahah pantai depan rumah. datang lah kesana. hehe ;))

oh yeah liss kenal mizi. lupa!haha

dinie: Like this alot!!