Saturday, July 21, 2012

I'm not pregnant.




What I'm tryiing to do is main-main je haha. Gambar ni dah lama. Haha saja semua orang nak pose syok sendiri yg ambil gambar sendiri tu. Haa saya pun pernah buat. Tapi kali ni apa kata kita lain kan sikit. Macam ni rupa aku mengandung nanti. Cuma yang ni lawa lah! haha Sebab badan tak naik/gemok.
Ni gambar hiasa je ye semua. Saya BELUM BERKAHWIN dan BELUM MENGANDUNG. Orang muda semua nak cuba haa gatal ambil gambar macam ni. :P Tapi best aa mengandungg bandan kurus slim gitu, hah sekarnag boleh  la tipu-tipu, hang tunggu la nanti. Boom! :B

Okay people, sebelum mengakhiri post saya ini. Saya ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA DAN BERAMAL! Kejap je lagi nk buka puasa. So SELAMAT BERBUKA JUGAA! :)

*Gambar hiasa semata-mata.Tidak benar sama sekali. byee!

No comments: