Tuesday, March 22, 2011

Sawadikap


from left Helmi. Mama. and Adik

Haha saya tidak ke thailand ok. Apa khabar semua? Sihatkah? Pertama sekali saya nak mengucapkan "Selamat Hari Jadi" kepada adik saya iaitu Muhamad Helmi Hairi yang telah pun berumur 15 tahun! Wuuu.. :D dan "Selamat Hari Jadi" juga kepada adik saya yang bongsu iaitu Muhamad Ilham yang sudah pun berumur 11 tahun pada 18 march baru ni. :)


Lepas ke Melaka, last week saya balik kl. Ada small birthday celebration for Adik and Helmi. Then this week saya nak balik rumahhhhh!!!! Yeay! :D Ohh 18 hb march hari tu birthday cousin saya, Shen! Happy birthday cousin and today selain birthday Helmi, ada sorang lagi sepupu pun sama birthday. So happy birthday abg fifi.

Balik kl hari tu dengan maria. Turun dekat Terminal Bersepadu Selatan. Woooow cool gilaaa. Macam airport ok! Best! Memang five star! :))







No comments: