Tuesday, August 10, 2010

Hye people!

Sudah lama tidak update blog, Semester ini sangat lah busy! Pehh assignment banyak, kelas padat, pagi sampai petang. Ni dah nak raya lagi padat walaupun time rehat pun ada kelas. Malam juga yea. Sebab nak ganti untuk cuti raya.

Aktiviti minggu lepas, saya dan kawan kawan derma darah!!!! Yeay! hehe seronok! Tapi bila tiba turn saya peh gugup kot. Jarum dah la besar, bila dah cucuk tak jumpa urat. Dia pun tekan tekan cari urat tu. Sebab dia kata urat saya lari. heh. Tapi alhamdulillah dapat derma darah, tapi sakit jugak lah. That was my first time donate blood!





















Oklah disini saya ngin mengucapkan selamat berpuasa dan berterawih di bulan yang mulia ini. Alhamdulillah saya dapat solat terawih beramai-ramai di masjid Al-Syakirin uitm Segamat. Selamat bersahur! Bye bye.

Oh minggu ni saya balik rumah! Yeay! :D

No comments: