Friday, May 1, 2009

Oh Tuhan

"Selamat Hari Pekerja"...

Hmm Ya Allah kenapa kau duga ku sebergini rupa, aku tak tahu apa lagi yang harus ku lakukan. Fikiran ku terhenti seketika. Tapi aku harus tabah menghadapi dugaan yang kau berikan dan aku juga tahu bahawa setiap dugaan pasti ada kebaikkan dan hikmah disebaliknya. Ya Allah tabah kan lah hatiku serta permudahkan lah urusanku. Berikan lah aku kejayaan dan rezeki serta kemudahan untuk menjalani hidup ini. Kau ampuni lah segala dosa ku dan rahmati lah aku.. Berikan lah kebahagiaan, ketenangan dan ketakwaan kepada ku.. Kuatkan lah hati ku dan kau berikan lah hikmah disebalik semua ini.. Amin..


Sedih dan tak berdaya memikirkannya.. Air mata mengalir tanpa henti, sebak tak terhingga. Kecewa dan kecewa.. Keliru memikirkannya? Adakah tidak cukup syarat? Adakah terlalu ramai yang meminta? Tuhan saja yang tau.. Peremudahkan lah hari hari ku.. :((

4 comments:

arnie azreen said...

liyana,are you okay??

jangan lupa,kita semua ada ni ya untuk liyana :)

Journalist said...

Dukacita dimaklumkan "anda tidak berjaya"

Uwaaa!!! :((
Sedih gila! Kecewa tak terhingga!!!
:(( Hmm..

Journalist said...

Oohh Arnie! Thanks! :)
:(

Anonymous said...

jgn kecewa, masih ada lagi pilihan (yg free & murah!) - Form 6, politeknik, pusat kemahiran mara etc.

all the best!

~kak ama.