Sunday, February 15, 2009

Menguji kesabaran

Sabar je la. Hmm dulu waktu kasut flat mula2 famous di kalangan remaja, aku pun gilakannya. Tapi org ni beli dulu dari aku. Aku masih tidak dapat memilikinya kerana masalah saiz. Then baju plaid a.k.a baju kotak2. Aku nak beli, tup-tup dia dah beli dulu. Hmm.. Sekarang aku bercadang nak survey sandal kat croc tapi aku tgk dia dah beli dah. Adoiihh.. Hmm apa yang aku nak beli, dia dapat dulu dari aku. Yes sebab kewangan family dia sungguh teratur berbanding diriku tapi aku redha mungkin ini dugaanya. Satu hari nanti pasti "DIA" akan memberi yang terbaik untuk ku. Amin, ada hikmah disebalik semua ini. Ku beserah saja kepadamu.

2 comments:

arnie azreen said...

kadang2 memang macam tu,,
kebetulan sama je apa yang dia nak dan kita nak..
tapi yang penting,,
kita tau betul2 apa yang kita nak,,
so beli je lah yana bila sampai waktunya,, tak salah :)

Journalist said...

Wahh thanks arnie!
yup betul tu we know what we want!
Love you this much! nampak tak? Hehhe.. >:D<